XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Дотичні завдання з маркетингу – цікавий досвід для студента!

10:55, 21-12-2023

На заняттях викладачі кафедри маркетингу підбирають цікаві практичні завдяння, розглядають реальні, діючі кейси з «полів». Заняття, що відбулося на цьому тижні не стало виключенням. Креативне завдання, яке було посталено перед групою доцентом кафедри маркетингу Совершенною Іриною Олексіївною – запропонувати систему знижок для їдальні ДУІКТ, було виконано студентами дуже ретельно, сумлінно та натхненно!


Програми знижок для їдальні, розроблені студентськими командами, вражають своєю креативністю та практичністю. Їхня ініціатива свідчить про глибоке розуміння цільової аудиторії та навичок у розвитку ефективних маркетингових стратегій. Ці програми безперечно збільшать привабливість їдальні та її популярність серед студентського загалу.


Заняття з маркетингу було захоплюючим та пізнавальним. Воно надало глибоке розуміння та практичні навички у сфері стратегічного мислення, аналізу цільової аудиторії та розвитку ефективних маркетингових підходів саме для студентської молоді. Ці заняття були відмінною можливістю розширити свої знання та розуміння в цікавій галузі - маркетингу!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 516