XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

"Маркетинг майбутнього": науковців і студентів запрошують відвідати онлайн-конференцію

15:43, 01-05-2024

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва, кафедра маркетингу запрошує Вас узяти участь у VІ Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції "Маркетинг майбутнього: виклики і реалії", яка відбудеться 06 червня 2024 року.

У програмі конференції планується робота за наступними секціями:

  • Маркетинг у цифровому просторі: шляхи та перспективи розвитку.
  • Маркетингові чинники результативності бізнесу.
  • Економіка, менеджмент та маркетинг виробничо-підприємницької діяльності.
  • Інноваційні методики навчання у цифровому суспільстві.

До участі у конфереції запрошуються науковці вітчизняних та зарубіжних вищих навчальних закладів, здобувачі вищої освіти.

Форма участі у конференції: дистанційна.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 434