XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Розширюється співробітництво кафедри маркетингу з провідними компаніями в галузі маркетингу

20:41, 27-12-2023

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Кафедрою маркетингу  укладено нові договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників.  Це ТОВ «ФТД-Ритейл» та ТОВ «Компрессорс Інтернешнл».

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями – залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  • участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,
  • використання у виробничій діяльності і навчальному процесі нових інформаційних технологій;
  • врахування  поставлених практикою нових наукових напрямів і нових прикладних завдань при складанні навчальних планів  підготовки фахівців, розробка нових навчальних курсів;
  • організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  • запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  • вирішення питання можливої трудової зайнятості випускників і студентів ДУТ;
  • запрошення партнерів на заплановані виставки, симпозіуми, конференції, семінари, презентації в рамках предмета цієї Угоди.
  • отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  • спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  вдосконалити знання  та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 426