XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Соціальна відповідальність – ключовий чинник успішного кар'єрного розвитку маркетолога

19:40, 02-01-2024

У стінах нашого університету студенти - маркетологи активно займаються вивченням соціальної відповідальності в контексті майбутньої професії. Маркетологи майбутнього відчувають велику відповідальність перед суспільством і активно розвивають свої знання та навички в цьому напрямку.

В дисципліні «Соціально-відповідальний маркетинг» під керівництвом лектора – к.е.н., доцента Єсмаханової Алуа Умурзаківни здобувачі вищої освіти  обговорюють важливість врахування етичних та соціальних аспектів у роботі маркетолога, розглядають приклади успішних кампаній з соціальною спрямованістю та вивчають методи підвищення свідомості громадськості, що  не лише допомагає розвивати ефективні маркетингові стратегії, але й сприяє створенню позитивного впливу на суспільство в цілому.

Навчання з врахуванням соціальної відповідальності допомагає майбутнім маркетологам формувати етично збалансований підхід до своєї професії, що, безперечно, стане ключовим фактором у їхньому успішному кар'єрному розвитку.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 737