XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Digital-маркетолог - це модно, цікаво і прибутково

11:30, 18-01-2024

Digital-маркетолог — є модною та однією з високо запитуваних професій у галузі маркетингу. В багатьох компаніях ці спеціалісти виступають як мости між онлайн та офлайн-рекламою.

Фахівець у цій сфері займається продажами, аналітикою, просуванням та рекламою товарів та послуг в інтернеті. Він може працювати як внутрішнім співробітником компанії, займаючись просуванням лише в межах одного підприємства, так і у діджитал-агентстві, де має можливість працювати з декількома продуктами або послугами одночасно.

Основними завданнями діджитал-маркетолога є привертання максимальної уваги від клієнтів і потенційних покупців, взаємодія зі споживачами, а також перетворення уваги в покупку та оплату продуктів чи послуг.

Обов’язки digital-маркетолога

Основні hard skills для діджитал-маркетологів

  1. Практичні навички роботи з рекламою в соціальних мережах. 

Треба знати всі входи і виходи в цьому маркетинговому просторі, варто розділяти і знаходити найбільш цікаві майданчики для комунікації з аудиторією. А також це важливо для ефективного розподілу рекламного бюджету.

  1. Навички продажів. 

Це можна було б не виділяти, оскільки без цього нікуди. Кожному фахівцю на практиці необхідно розуміти принципи продажів і виділяти найбільш дієві способи реалізації продуктів і послуг.

  1. Творче і аналітичне мислення.

Обидва типи мислення здатні доповнювати один одного. Наприклад, на основі аналітичних даних за допомогою творчого підходу можна буде знайти незвичайне і оригінальне рішення проблеми.

  1. Цифрова психологія.

Звучить страшно, але розібратися можна. Цей навик виступає елементом аналізу поведінки споживачів в мережі.

  1. Базові навички проектування.

Знання HTML, CSS або Photoshop дають можливість доносити свої ідеї для розробників і дизайнерів. Це допомагає якнайкраще формулювати рекламні меседжі, використовуючи цифрову майданчик.

При цьому не варто забувати про soft skills майбутнього, без яких не обійдеться жоден фахівець.

 

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

 

В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 27500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 669 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Якщо Ви хочете стати digital-маркетологом, чекаємо Вас на кафедрі маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 348