XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Вручення студентських квитків першокурсникам спеціальності «Маркетинг»

11:57, 06-09-2016

Завідувач кафедри маркетингу Олена Володимирівна Виноградова  зустріла студентів у дружній атмосфері і вимовила багато напутніх слів.

«Я вітаю вас з тим, що ви зробили дуже правильний вибір, вибір на користь спеціальності «Маркетинг». Освіта, яку пропонує нова спеціальність, поєднує знання провідних маркетингових теорій і практичні навички формування маркетингової політики із врахуванням особливостей сфери телекомунікацій й відповідає багаторічним традиціям Державного університету телекомунікацій та вимогам сучасної системи української освіти», – підкреслила О. В. Виноградова.

Майбутні маркетологи познайомилися з викладачами кафедри, які розповіли студентам про цікаве і різноманітне університетське життя. І в завершенні першокурсники отримали свій перший вузівський документ - студентський квиток.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 101