XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Найбільш високооплачувана вакансія - інтернет-маркетолог!

10:12, 12-09-2016

ТОП вакансій по даним Work.ua:

  1. Інтернет-маркетолог125 тисяч гривень
  2. Програміст (IOS developer) – 100 тисяч гривень
  3. Програміст (Senior Java Developer) – 80 тисяч гривень
  4. Програмний розробник – 75 тисяч гривень
  5. Фінансовий директор – 60 тисяч гривень
  6. Дизайнер (оформлення -B2B) – 60 тисяч гривень

Три з семи найбільш високооплачуваних вакансій - в сфері IT.

Фахівцю з вищою освітою, досвідом роботи з Google Analytics і розумінням бізнес-процесів пропонують зарплату в 125 тисяч гривень

SEGODNYA.UA:  «Кто в Украине зарабатывает больше всех и куда лучше пойти работать» 

Професія інтернет-маркетолога набирає стрімкої популярності в усьому світі. Це унікальна професія, яка поєднує знання класичного маркетингу і володіння інструментарію інформаційних технологій, а головне –  практичні навички просування товарів і послуг в глобальній мережі Інтернет.

 

Відмінною особливістю роботи інтернет-маркетолога є те, що його діяльність спрямована на оптимізацію інтернет-торгівлі, а не просто механічне наповнення сайтів або настройку модулів.

Роботодавці зацікавлені знайти ініціативних і відповідальних інтернет-маркетологів з аналітичним мисленням і високими комунікативними здібностями.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 664