XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Поліпшення освіти в ВУЗах по ІБ / ІТ

13:36, 10-02-2016

Як поліпшити процес підготовки студентів ВНЗ за напрямками ІБ / ІТ? Спершу визначаються цілі. Цілі мають бути реальними та досяжними.

Основні цілі, такі:

1. дати комплексне розуміння що і для чого необхідно (піти від проблеми «ця теорема потрібна, щоб довести іншу чудову теорему!»);

2. стимулювати самоосвіту;

3. Розробити можливість участі у великому проекті на різних позиціях (з внутрішньою конкуренцією і т.д.).

Ціль №1

Тут все більш-менш ясно. Чесно і, по можливості, об'єктивно розповідаємо весь шлях від кінця [що необхідно на виході] до початку [що робимо тут і зараз]:

• існуючі / перспективні загрози і / або запити ринку;

• методики і технології, що застосовуються для виявлення і нейтралізації загроз, що існують рішення / продукти;

• стеки технологій, їх придатність, особливості;

• базові технології та навички;

• завдання за навчальним планом.

Ціль №2

Ясно що хочемо, але не завжди ясно як цього домогтися. Індивідуальний підхід та інше:

• впроваджувати елемент змагання, коли перевага може дати тільки додаткове, нехай і невелике, зусилля від студента;

• заохочувати участь у зовнішніх заходах, коли треба «захистити честь ВНЗ» і т.д.;

• радити хороші книги, які і знання дають і не відбивають охоту читати (навіть незважаючи на обсяг, наприклад, Таненбаум).

Ціль №3

«Мегапроекти» - великі проекти, зі зрозумілими цілями і завданнями, для реалізації яких потрібна велика кількість людино-годин, різні технології, можливий практично нескінченний процес доробок, оптимізації та вдосконалення.

Подібний великий проект корисний для ВНЗ:

• теми для публікацій і виступів на конференціях;

• заділ для курсових і дипломних робіт;

• зацікавленість студентів у практичному застосуванні їх робіт / знань.

І для процесу навчання:

• студентам пропонуються різноманітні завдання - підзадачі проекту - як контрольні / курсові / дипломні роботи;

• студенти знайомляться з методологіями розробки / проектування / управління проектами;

• наочний приклад декомпозиції великого завдання на окремі підзадачі;

• підзадачі можуть реалізовуватися різними студентами / групами для створення змагання;

• студент, вибираючи з різних підзадач одного проекту, найбільш цікаві для нього, краще самореалізується, швидше знаходить «своє покликання»;

• необхідність взаємодії з іншими учасниками проекту розвиває комунікативні властивості.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "125 Кібербезпека" кафедри Інформаційної та кібернетичної безпеки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Інформаційної та кібернетичної безпеки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна та кібернетична безпека

Спеціалізація Інформаційна та кібернетична безпека  (ІКБ) базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Спеціалізація: Інформаційна та кібернетична безпека

Спеціалізація Інформаційна та кібернетична безпека  (ІКБ) базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Переглядів: 4 681