XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Текстові завдання з української мови для іноземних слухачів Підготовчого відділення (базовий рівень)

Деталі
Автор:
Стежко С.О., Кондратенко Н.Ю., Марченко А.В.
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
13.04 Мб
Рік публікації:
2020
Створено:
1218 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Посібник
Посилання для списку використаної літератури:
Стежко С.О., Кондратенко Н.Ю., Марченко А.В.. «Текстові завдання з української мови для іноземних слухачів Підготовчого відділення (базовий рівень)». - 2020.
Анотація

Запропонований навчальний посібник «Текстові завдання з української мови для іноземних слухачів Підготовчого відділення» (базовий рівень) – є складовою частиною навчального комплексу для іноземних слухачів підготовчого відділення, які вивчають українську мову з метою подальшого навчання у вищих навчальних закладах України. Навчальний посібник укладено відповідно до навчальної програми з української мови (для іноземних слухачів підготовчого відділення).

Курс містить такі розмовні теми як: Знайомство. Спілкування. Місто. Їжа. Про себе. Моя сім’я. Моя квартира. Робочий день. Вихідний день. Вивчення іноземних мов. До кожної теми додається розширений словник; запитання до текстів; ілюстрації; таблиці для вивчення лексики української мови, а також типові вправи на закріплення теоретичних знань та комунікативних навичок.

Іноземцям, які вивчають українську мову, стануть у нагоді тексти які вони перекладають з французької на українську мову, вправи, що передбачають самостійний пошук потрібної інформації в Інтернеті тощо.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 2 120