XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ на навчання у 2023 році без НМТ/ЗНО!
Дізнатись більше

Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Академічна доброчесність

Загальна інформація
Викладацький склад
Вступ 2023
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методична робота
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Матеріальна база
Партнери кафедри
Робота із студентами
Відгуки студентів
Інформація по дипломам, курсовим роботам та практикам
Новини та подіі
Бібліотека
Контактна інформація
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Публічне обговорення освітньо-професійних програм
Дистанційне навчання

Академічна доброчесність

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Академічна доброчесність, плагіат, самоплагіат, всі ці питання дуже активно обговорюються науковцями як України, так і світу. Великий інтерес науковців до принципів академічної доброчесності, пояснюється насамперед стрімким розвитком технологій передання інформації, розвитком науки, та необхідністю швидкого обміну новими знаннями.

Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

Академічна доброчесність базується на таких цінностях як: чесність, правда, прозорість, повага до інших, довіра, підзвітність, справедливість, рівність та соціальна справедливість, демократичне управління, якісна освіта, самовдосконалення та вдосконалення системи.

В Державному університету телекомунікацій впроваджено в освітній процес Кодекс Академічної доброчесності Державного університету телекомунікацій, метою якого є забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті, формування високої академічної культури, підвищення позитивного іміджу та ділової репутації Університету у вітчизняному та європейському освітньому просторі. Зазначено, що в процесі навчання та дослідницької роботи студенти, здобувачі освіти, викладачі та науковці мають дотримуватись, передусім, принципів чесної, відповідальної праці та навчання.

З метою поширення практичних знань і навичок з  основних принципів академічної доброчесності на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності проводяться тренінги, семінари, конференції. Також куратори кожної академічної групи під час кураторських годин проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо неприпустимості порушення норм академічної доброчесності та наслідків такого порушення.

Щорічно проводиться анкетне опитування всіх учасників освітнього процесу. Для заповнення анкети «Дотримання академічної доброчесності та етичних норм в Державному університеті телекомунікацій» необхідно перейти за наступним посиланням:

В Державному університеті телекомунікацій постійно працює Комісія з питань академічної доброчесності під керівництвом проректора з наукової роботи, доктора технічних наук, професора Беркман Любові Наумівни.

Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності популяризує цінності, норми та принципи академічної культури та доброчесності серед університетської спільноти. Всі учасники освітнього процесу підписують декларації про академічну доброчесність.

Щоб впевнитись у дотриманні правил та принципів академічної доброчесності, студенти своєчасно представляють курсові та кваліфікаційні роботи на кафедру підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для перевірки на плагіат. Викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності також надають свої наукові розробки для перевірки плагіату. Перевірка наукових робіт здійснюється відповідно до Інструкції щодо перевірки на академічний плагіат наукових робіт, кваліфікаційних робіт, навчально-методичних матеріалів здобувачів вищої освіти, наукових та науково-педагогічних працівників ДУТ з використанням технічних засобів.

Саме відповідальність і зацікавленість студентів у своїх знаннях, характер рівної взаємодії між викладачами та студентами дає поштовх до творчої продуктивної діяльності учасників освітнього процесу з дотриманням принципів академічної доброчесності!
 

Шановні студенти!

ПАМ’ЯТАЙТЕ, що всі учасники освітнього процесу повинні дотримуватись етичних принципів та норм академічної доброчесності, і нести відповідальність за їх порушення!

Якщо у Вас виникли певні проблеми, то є можливість скористатися електронною скринькою довіри для письмового звернення щодо вирішення конфліктних ситуацій (у тому числі пов’язані із сексуальними домаганнями, корупцією, дискримінацією).

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності в 2023 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри (050) 942 22 66 повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2023 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 311, 312, 
тел. (044) 249-29-19

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 18 859