XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ на навчання у 2023 році без НМТ/ЗНО!
Дізнатись більше

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Партнери кафедри

Загальна інформація
Абітурієнту 2023
Викладацький склад
Умови вступу на спеціальність
Наші студенти про нас
Студентська платформа "Лідери майбутнього"
Методичне забезпечення
Бібліотека
Лабораторії кафедри
Отримати консультацію
Новини та події
Дистанційне навчання
Освітні програми
Публічне обговорення освітньо-професійних програм
Наукова діяльність
Відгуки випускників
Відгуки роботодавців

Партнери кафедри

Якщо Вас зацікавив наш університет та Ви хотіли б навчатись у нас - ми пропонуємо Вам заповнити анкету на вступ, після отримання якої ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ у цьому році під час вступної кампанії.
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2023 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Мета співпраці кафедри публічного управління та адміністрування з компаніями-партнерами полягає у залученні останніх до процесу підготовки здобувачів вищої освіти у формах:

  • профорієнтаційних зустрічей провідних фахівців (співробітників) компаній-партнерів зі студентами кафедри
  • залучення практиків з компаній-партнерів до навчального процесу
  • проходження практики студентами кафедри
  • отримання сертифікатів компаній-партнерів, що є запорукою гарантованого працевлаштування випускників кафедри
  • стажування викладачів кафедри
  • постійна участь у конференціях, тренінгах, екскурсіях та інших заходах, що проводять компанії-партнери.

Компанії-партнери кафедри публічного управління та адміністрування забезпечують наших студентів місцями для проходження практики на 100%.

За результатами проходження практики компанії пропонують працевлаштування кращим студентам, що є безперечним стимулом для інших!

Перелік компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування, з якими укладено договори про співпрацю:

Компанія

Вид діяльності та форма співпраці


Національне агенство України з питань державної служби

 

https://nads.gov.ua/

Договір про співпрацю №3/2019 від 04.02.2019 р. із Національним агентством України з питань державної служби


  • проходження практики
  • організація конференцій, семінарів, екскурсій та ін.
  • працевлаштування випускників
  • сертифікація студентів та викладачів


Національна службоа посередництва і примирення

 

https://nspp.org.ua/

Договір про співпрацю № 7/2019 від 04.02.2019 р. із Національною службою посередництва і примирення

 

  • проходження практики
  • організація конференцій, семінарів, екскурсій та ін.
  • працевлаштування випускників
  • сертифікація студентів та викладачів


Державна адміністрація

 

https://kyivcity.gov.ua/

Договір про співрацю №6/2019 від 04.02.2019 р. із Подільською районною в місті Києві державною адміністрацією

 

Договір про співрацю №19/2019 від 04.05.2019р. із Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією

 

  • проходження практики
  • організація конференцій, семінарів, екскурсій та ін.
  • працевлаштування випускників
  • сертифікація студентів та викладачів


Центр надання адміністративних послуг

 

https://kyivcnap.gov.ua/

Договір про співпрацю №4/2019 від 04.02.2019 р. із Управлінням (Центром) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації

 

Договір про співпрацю №5/2019 від 04.02.2019 р. із Управлінням (Центром) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

 

Договір про співпрацю №9/2019 від 07.02.2019 р. із Управлінням (Центром) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації

 

  • проходження практики
  • організація конференцій, семінарів, екскурсій та ін.
  • працевлаштування випускників.
  • сертифікація студентів та викладачів


Державна служба якості освіти України

 

https://sqe.gov.ua/

 

Меморандум про співпрацю №ПУА-35.07/21 від 28.01.2022 р. із Державною службою якості освіти України

 

  • проходження практики
  • організація конференцій, семінарів, екскурсій та ін.
  • працевлаштування випускників
  • сертифікація студентів та викладачів

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Публічного управління та адміністрування в 2023 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри (067) 404-08-56 повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2023 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 6 144