XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

День математика – 1 квітня

12:05, 31-03-2017

Вивчення будови світу пов'язано з пошуком закономірностей. Вони застосовуються в винаходах, технологіях та інших галузях життя. Один з інструментів пізнання світу – математика. Ця наука дозволяє людині вести дослідження за допомогою обчислень і абстрактних моделей. Для вшанування фахівців цього напрямку, популяризації сфери знань засновано професійне свято – День математика.  

День математика відзначається 1 квітня 2017 року. Свято носить неформальний характер і поки не наділений офіційним статусом.

Професійне свято відзначають студенти, викладачі, аспіранти профільних ВНЗ, наукові керівники, працівники дослідницьких інститутів.

Хтось вважає математику нудною, хтось — нецікавою, але ми знаємо, що в цій науці вирують справжні пристрасті! А що вже захоплюючих фактів та дивовижних відкритів у математиці — усіх не злічити! НУ ЩО?! ВПЕРЕД!

МАТЕМАТИКА МОЖЕ БУТИ ВЕСЕЛОЮ?

  • Йдуть фізик і математик по лісу, і на них несподівано вискакує ведмідь. Математик думає: - Його швидкість - 20 км/год, маса - 300 кг, втікати марно, все одно наздожене. Фізик думає: -Так, об'єм його шлунку - 20 кубічних дециметрів, об'єм людини - як мінімум 100 кубічних дециметрів. Потрібно бігти, йому і одного математика вистачить.
  • "Ваше зауваження в корені правильне, хоча по суті невірно".
  • Незабаром після виходу з друку (у 1865 році) книга Льюїса Керолла "Аліса в країні чудес" потрапила до рук королеви Англії. Вона була у захваті від дивовижних пригод Аліси і тут же зажадала принести їй інші книги цього чудового письменника. Яке ж було її розчарування, коли з'ясувалося, що інші праці цього автора присвячені математиці.
  • ЕКЗАМЕН НА ЛОГІКУ. Професор:- На борту літака 500 цеглин. Одна з цеглин випала з літака. Скільки цеглин залишилось на борту? Студент:- Ну, це легко! 499. Професор: - Правильно. Наступне питання: як помістити слона в холодильник за 3 кроки? Студент: - 1. Відкрити холодильник. 2. Помістити туди слона. 3. Закрити холодильник. Професор: - Далі. Як помістити в холодильник оленя? Студент: - 1. Відкрити холодильник. 2. Витягти слона. 3. Помістити туди оленя. 4. Закрити холодильник. Професор: - Чудово! На день народження до царя звірів Лева прийшли всі тварини, крім однієї. Якої? Студент: - Крім оленя, бо він все ще в холодильнику. Професор: - Дуже добре!!! Чи може бабця пройти по болоту з крокодилами? Студент: - Звичайно! Всі ж звірі на дні народженні у Лева. Професор: - Добре. А тепер останнє запитання. Бабця пройшла через порожнє болото, але все рівно померла. Чому? Студент: - Е-е-е. Мабуть, потонула? Професор: - Ні, вибачте. На неї впала цеглина, що випала з літака. На ПЕРЕЗДАЧУ!!!!!!!!!
  • До батьків, до Яблунева, в рідну хату і садок

З політехніки зі Львова, гостювать прибув синок.

(На обід прибув, до речі. Стіл накрили в акурат!)

Мати вийняла із печі двоє смажених курчат.

Батько всім налив чарчини, більшу, звісно, дав синку.

— А яку науку, сину, ти вивчаєш там? Яку?

Син підняв до стелі руку: — Мудрість, тату! Висота!

Не збагнуть вам ту науку, ви ж, пробачте... темнота!

Ось курчата ці: фактично двійко тут, хоч як бери.

А візьми математично, помудруй — і вийде три!

— Не мели дурницю, синку!..— (І, як видно, розізлив).

Той схопивсь: — Одну хвилинку!

— Щось помножив, поділив...

— Ось вам, — каже, — рівно троє.

Доказ точний і ясний!..

— І промовив до старої сивий батько мовчазний:

— Якщо так виходить в Петі, будуть двоє ці для нас,

Він хай їсть оте вже, третє! Всім по одному якраз )))

                                         Степан Олійник. Синок математик

Абітурієнту

Спеціалізація: Оптичні системи та мережі зв`язку

Крім базових знань з побудови та функціонування телекомунікаційних мереж, студенти вивчають принципи побудови мереж зв'язку на основі сучасних мережних технологій, зокрема WDM та різновидів, мережні технології і стандарти, магістральні транспортні мережі, локальні мережі та мережі доступу, а також апаратуру систем передачі для зазначених мереж, сучасні технології проектування, будівництва та експлуатації волоконно-оптичних ліній зв’язку, здатних забезпечити найвищу швидкість передачі інформації, технології прокладання оптичного кабелю, а також отримують навички зварювання оптичного волокна, вимірювань на волоконно-оптичних лініях зв’язку та у волоконно-оптичних системах передачі за допомогою сучасного обладнання, експлуатації ВОСП та їх елементів.

Спеціалізація: Оптичні системи та мережі зв`язку

Крім базових знань з побудови та функціонування телекомунікаційних мереж, студенти вивчають принципи побудови мереж зв'язку на основі сучасних мережних технологій, зокрема WDM та різновидів, мережні технології і стандарти, магістральні транспортні мережі, локальні мережі та мережі доступу, а також апаратуру систем передачі для зазначених мереж, сучасні технології проектування, будівництва та експлуатації волоконно-оптичних ліній зв’язку, здатних забезпечити найвищу швидкість передачі інформації, технології прокладання оптичного кабелю, а також отримують навички зварювання оптичного волокна, вимірювань на волоконно-оптичних лініях зв’язку та у волоконно-оптичних системах передачі за допомогою сучасного обладнання, експлуатації ВОСП та їх елементів.

Переглядів: 14 354