XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

ПЕРШІ КРОКИ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. КРУГЛИЙ СТІЛ ЗІ СТУДЕНТАМИ – ПЕРШОКУРСНИКАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

13:02, 13-09-2018

Кафедра маркетингу провела засідання круглого столу для студентів першого курсу.

Засідання було організовано для того, щоб першокурсники могли краще познайомитися один з одним, з університетом, із майбутньою спеціальністю. 

Кожному з учасників було відведено певну кількість часу, розповісти про себе, про те чим вони займаються та свої захоплення.

Студентів привітав директор інституту Федюнін Сергій Анатолійович

Завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна розповіла першокурсникам  про університет та  безпосередньо про Навчально-науковий інститут  менеджменту та підприємництва.

Чимало уваги було приділено особливостям навчального плану зі спеціальності, яку вони обрали.

Студенти гр. МРД-11 познайомилися зі своїм куратором. Євтушенко Наталя Олександрівна розповіла багато цікавого, та застосувала прийоми які допомогли студентам відкритись краще.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 399