XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Оновлення освітніх програм зі спеціальності «МАРКЕТИНГ»

14:46, 26-08-2017

Передумови успішної освіти закладено у доповіді «Освіта: прихований скарб» Жака Делора, який є  президентом асоціації «Наша Європа» і президентом Міжнародної комісії ЮНЕСКО з проблем освіти в XXI столітті:

«…навчитися пізнавати;
   навчитися виконувати;
   навчитися жити разом;
   навчитися жити».

22 серпня 2017 р. викладачі кафедри Маркетингу презентували навчальній комісії Державного університету телекомунікацій оновлені структуру та зміст навчання зі спеціальності 075 – Маркетинг, роль та місце кожної дисципліни у стратегії підготовки високопрофесійних спеціалістів з маркетингу відповідно до компетентнісного підходу.

Викладачами кафедри Маркетингу була використана модель компетентністного підходу до структурно-логічної побудови навчального процесу за дисциплінами спеціальності 075- Маркетинг, яку було запропоновано ректором Державного університету телекомунікацій, що забезпечить формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

Кожен викладач кафедри доповів перелік дисциплін, які їм викладаються за видами навчального навантаження, які компетенції вони формують, та який відсоток занять практичного спрямування сформовано в межах кожної дисципліни.

Викладачами кафедри доведено стан забезпеченості кожної дисципліни навчально-методичними матеріалами та представлено заплановані розробки на 2017-18 навчальний рік з навчально-методичних матеріалів й видання наукових публікацій. У процесі докладу викладачами кафедри окремо відокремлено дисципліни, що забезпечуються сертифікатом протягом 2017-18 н.р.

За підсумками звітів було високо оцінено готовність науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу до нового навчального року.

Переглядів: 4 362