XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Захист кваліфікаційних робіт магістрами-маркетологами заочної форми навчання відбудеться з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

10:14, 25-05-2020

Доводимо до Вашої уваги, що 19 червня 2020 р. відбудеться атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» у формі захисту кваліфікаційної роботи з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM. Згідно рекомендаціям МОН України захист має здійснюватися в синхронному режимі (відеоконференція). Всі здобувачі підтвердили наявність технічних можливостей для проходження процедури атестації.

Графік захисту кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

19 червня 2020

Група

ПІП студента

13.00 – 13.30

МРЗм-71

Крючок Ірина Сергіївна

13.30 – 14.00

МРЗм-71

Мікуляк Світлана Валентинівна

14.00 – 14.30

МРЗм-71

Недопако Наталія Миколаївна

Бажаємо нашим магістрам впевненості у своїх силах і наукового натхнення!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 574