XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

МАГІСТРАТУРА ЗА ІННОВАЦІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ

«УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ»

Кінець минулого року ознаменувався для Державного університету телекомунікацій відкриттям магістратури на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності (наказ № 545 від 02 грудня 2019 року).

Інноваційна освітньо-професійна програма «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» другого (магістерського) рівня вищої освіти (галузь знань: 02 Культура і мистецтво, спеціальність: 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа) вводиться в дію з 01 вересня 2020 року.

Здобувачі магістерської програми матимуть змогу здобути освітню кваліфікацію «Магістр з інформаційної, бібліотечної та архівної справи», професійну кваліфікацію 2433.2 «Професіонали у галузі інформації та інформаційної аналітики, викладачі закладів вищої освіти».

Магістерська програма кафедри документознавства та інформаційної діяльності передбачає підготовку фахівців, здатних розв’язувати складні, неординарні завдання галузі інформаційної індустрії, надавати інформаційні послуги й створювати інформаційні продукти. Навчальний процес передбачає науково-дослідницьку діяльність за європейськими інноваційними проектами.

Головними об’єктами вивчення є: інституції та інфраструктура, що забезпечують створення, поширення, акумулювання, зберігання, доступ до інформації та даних у будь-яких форматах; теорії, процеси, технології та стандарти для створення інформаційних ресурсів; інформаційно-пошукові системи; просування інформаційного контенту в мережі Інтернет.

Окрім спеціальних і загальних компетентностей, магістри кафедри документознавства та інформаційної діяльності, опанувавши освітньо-професійну програму, зможуть розв’язувати складні завдання й практичні проблеми в інформаційній сфері.

Наші випускники магістратури зможуть обіймати такі посади:

  • керівник підрозділів з реклами та зв’язків з громадськістю;
  • менеджер (управитель) з реклами;
  • фахівець з інформаційно-аналітичної діяльності;
  • завідувач (начальник) секретаріату;
  • завідувач відділу прес-служби;
  • менеджер (управитель) у сфері надання інформації;
  • менеджер з питань взаємодії з центральними органами влади (GR-manager);
  • директор департаменту комунікацій;
  • начальник відділу кадрів;
  • менеджер (управитель) із зв’язків з громадськістю.

ШАНОВНИЙ ВИПУСКНИКУ БАКАЛАВРАТУ

Запрошуємо тебе на навчання до магістратури за інноваційною освітньо-професійною програмою

«Управлінняі нформаційно-комунікаційною діяльністю»!

Переглядів: 4 436