XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

ІТ без кордонів: студенти ДУІКТ ознайомились з програмним забезпеченням лідерів фінансового та логістичного ринку

18:26, 15-04-2024

11 квітня 2024 року доцент Алла Овсієнко провела виїзне практичне заняття у рамках дисципліни «Сучасні системи управління електронним документообігом» зі здобувачами вищої освіти другого курсу освітніх програм «Інформаційна аналітика та зв'язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність» Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

Студенти ознайомилися з програмним забезпеченням, яке використовують для надання електронних послуг компанії «Нова пошта» та «Ощадбанк» в ТРЦ «Gulliver».

Працівники групи NOVA розповіли та продемонстрували можливості надання своїм клієнтам повного спектру логістичних, фінансових та ІТ-послуг в Україні та за кордоном завдяки електронному документообігу. Студенти дізнались, що «Нова пошта» тестує власну систему цифрових адрес для відділень та поштоматів без назви населених пунктів, вулиць та номерів будинків.

Завітавши у відділення Ощадбанку, здобувачі освіти ознайомилися з модулем управління електронною чергою, роботою оптимізованих онлайн-сервісів веб-банкінгу.

Також студенти дізналися від менеджерів установ про посадові обов’язки фахівців з електронного документообігу, організацію робочого місця, переваги роботи у великому торгово-розважальному центрі.

Виїзні практичні заняття – важливий крок та необхідний елемент у якісній підготовці здобувачів вищої освіти Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа.

Такі заняття формують у студентів професійних умінь і навичок практичних дій, необхідних для виконання функціональних обов’язків та розвитку професійно-ділових якостей, а також адаптують майбутніх випускників до реальних умов майбутньої професійної діяльності.

 

Читайте також:

Переглядів: 380