Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Торгово-промислової палати України

За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зростання актуальності міжнародного маркетингу, важливість розробки маркетингових стратегій виходу на зарубіжні ринки було організовано зустріч студентів-маркетологів із Віце-президентом Торгово-промислової палати України Король В.В.

Торгово-промислова палата України - це недержавна неприбуткова самоврядна організація, яка на добровільних засадах об’єднує юридичних осіб та громадян України, зареєстрованих як підприємці, а також їх об’єднання. Їхньою метою є розвинений і конкурентоспроможний на світових ринках український бізнес.

На зустрічі Віце-президент Торгово-промислової палати України Король В.В. розповів студентам про роль ТПП у вирішенні проблем виходу наших товаровиробників на ринки інших країн, про важливість застосування ефективних маркетингових стратегій відповідно до особливостей діяльності окремого підприємця, про організаційно-правові аспекти розвитку бізнесу  в нашій державі тощо.

Студенти після зустрічі на засіданні наукового гуртка обговорили важливість набуття фахових компетенцій, які дозволять стати справжніми професіоналами.  Особливу увагу необхідно приділяти вивченню англійської мови.

Про свої враження говорять студенти-маркетологи:

  • Ми були в захопленні від цієї зустрічі, дізналися багато нового та цікавого для подальшої роботи в сфері маркетингу. Було дуже приємно зустрітися з висококваліфікованими спеціалістами, які поділилися з нами своїм досвідом та відповіли на всі запитання, які нас цікавили. Ми дізналися про те, як функціонує Торгово-промислова палата України, яким чином наші бізнесмени співпрацюють із закордонними колегами та хто ж взагалі допомагає малому та середньому українському бізнесу підніматися вверх по кар’єрних східцях.
  • Бізнес - один з найбільш підходящих та ефективних варіантів застосування маркетингових знань та навичок, тому маркетологам варто не тільки знати всі тонкощі, а й робити так щоб бізнес був успішний.

Фотографії

Оцініть новину:
9

Читайте також

Группа компаний «Pradata» - лидер на рынке веб-сервисов для сбора, хранения и анализа данных для крупных FMCG и фарм-компаний. В связи ..
7 травня видатний російський фізик Олександр Попов зробив наукову доповідь про новий метод бездротової передачі електричних сигналів за допомогою вико..
Шановні студенти! 22 травня 2019 року відбудуться вибори Голови Студентської ради факультету Телекомунікацій. Виборча дільниця буде працювати з 10:..

Ключові слова


Переглядів: 183
^