XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Ознайомлення з майбутнім місцем роботи – запорука успішної кар’єри фахівців-маркетологів

11:00, 25-04-2019

Інноваційний підхід до підготовки фахівців з маркетингу висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять нашим студентам відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні.

Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного напряму «Маркетинг». Даний вид практики є частиною комплексної практики з фаху.  

Кафедра маркетингу уклала договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників–маркетологів. Для формування професійної компетенції студентів напряму підготовки “Маркетинг”, викладачами кафедри попередньо було  укладено договори  з  ТОВ «СП Капрі», ПП «Автопродаж Україна», ТОВ «Інфоліга», ТОВ «Нова Пошта», ТОВ «ДЦ Україна», ТОВ «Інтерфом-Консалтинг», ТОВ ТЦ «Анкомтех», Веб-студією «UpWay», ТОВ «Медіасаппорт», ТОВ «Ламізол», ТОВ «VENCON» та ін. Найбільш чисельні групи були на практиці в Веб-студії «UpWay» та ТОВ «Нова Пошта».

Під час ознайомчої практики студенти вивчали кваліфікаційні вимоги до фахівців-маркетологів, виконувані ними функції, принципи організації та зміст їхньої діяльності. Також студенти збирали та аналізували інформацію щодо діяльності конкретного підприємства та організації маркетингу на ньому; розглядали організаційну структуру підприємства, спілкувались зі спеціалістами.

Проведення практики студентів в компаніях-партнерах кафедри маркетингу забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців–маркетологів, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці!

Переглядів: 5 096