XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Викладачі кафедри фізики пройшли курси підвищення кваліфікації

16:37, 27-09-2019

Викладачі кафедри фізики постійно працюють над підвищенням своєї педвагогічної майстерності. Так, згідно графіку 20-го вересня доцент кафедри Гориня Людмила Михайлівна завершила своє навчання на курсах підвищення кваліфікації. Курси проходили на базі Академії педагогічних наук в Університеті менеджменту освіти. Навчання на  курсах відбуваються  у три етапи денної та дистанціїної форми навчання. Завершуються навчання захистом випускних робіт за різними тематиками. Назва випускної роботи Горині Л.М. «Інноваційний зміст навчання у викладанні дисципліни фізика у Державному університеті телекомунікацій».

Під час навчання на курсах викладачі ДУТ прийняли участь у семінарському занятті у ДНУ «Інституті модернізації освіти».

Колектив кафедри фізики вітає Гориню Л.М. з успішним закінченням курсів підвищення кваліікації і отриманням відповідного свідоцтва!

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 507