XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Дисципліна «Хмарні технології» для маркетологів – це додаткові можливості та перспективи майбутньої професії

17:09, 18-10-2019

За інноваційним змістом навчання у Державному університеті телекомунікацій для студентів-маркетологів впроваджується дисципліна «Хмарні технології». У сучасному світі хмарні технології – це майбутнє цілого людства і вже зараз існує безліч подібних сервісів, які покращують продуктивність та взаємодію людини і навколишнього середовища.

По суті, хмара – це модель надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в інтернеті.

В хмари переходить внутрішня комунікація співробітників, робота над бізнес-проекти, обробка масивів даних і навіть взаємовідносини з державою.  Цікавим прикладом є використання моделі SaaS (Platform as a Service), яка є найбільш затребувана часом платформою для розробки додатків.

Завдяки інноваційному змісту навчання студенти мають змогу навчитися відкривати та вести власний бізнес і отримувати знання стосовно перспектив розвитку інформаційних технологій. Саме тому вже зараз юні маркетологи мають змогу осідлати хвилю прогресу та взяти під контроль новітні винаходи та розробки в сфері ІТ.

Маркетологи – не просто працівники підприємства, які мають мінімізувати збитки, це перш за все новатори та першовідкривачі новітніх технологій, а той маркетолог, який перший застосовує найновіші технології – найкращий маркетолог.

Застосування у практичній діяльності інструментів «Хмарні технології» допоможе студентам-маркетологам йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

Переглядів: 6 535