XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: корпоративна культура та поведінка співробітників офісу

17:50, 23-10-2019

10 жовтня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н., доцента кафедри Н.О. Євтушенко та к.е.н. доцента кафедри В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-41.

Учасники семінару мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, що ж таке професійна етика та корпоративна культура, і яка ж повинна бути поведінка у офісі. У своїх презентаціях студенти зазначали про зменшення ролі матеріальної складової і, навпаки, про зростання впливу нематеріальних стимулів.  Дійсно, для багатьох людей не настільки важливо грошове заохочення, скільки моральне і психологічне задоволення від виконуваної роботи, психологічного клімату в організації та колективі і так далі.

У процесі дискусії було обґрунтовано, що при грамотному управлінні корпоративна культура може стати потужним мотиватором і інструментом, який  впливає не тільки на мотивацію персоналу, а й ще створює цілісність, єдність і потужний корпоративний дух для досягнення цілей і успіху компанії.

Найяскравіша була презентація студентки ІІ-го курсу Лучкіної Вероніки на тему: «Професійна етика і поведінка співробітників компанії». Також виступав студент ІI-го курсу Поліщук Назар на тему: «Особливості формування корпоративної культури на підприємствах України».  

Протягом проведення запланованого заходу наукового гуртка «ІТ-маркетолог» студенти мали змогу перейняти досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, отримати професійні знання та досвід, щоб у майбутньому стати висококваліфікованими фахівцями-маркетологами та займати високооплачувані посади.

Переглядів: 3 327