XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Основні принципи побудови структурно-логічної схеми підготовки студентів з маркетингу

10:26, 13-01-2020

Структурно-логічна схема підготовки студентів є алгоритмом реалізації освітньої програми для формування у студентів загальних і професійних компетентностей.

Вона призначена для:

  • розробки логічної послідовності вивчення кожної дисципліни;
  • встановлення і оптимальної реалізації міжпредметних зв'язків;
  • створення раціональної структури навчального процесу за типами занять на весь період навчання з урахуванням складності і змісту дисципліни.

При розробці структурно-логічної схеми підготовки студентів необхідно враховувати:

  • поділ навчального матеріалу на блоки дисциплін за циклами підготовки (загальної, професійної, за вибором студента) та їх наповнення відповідно до освітньої програми;
  • розподіл унормованої кількості кредитів ESTC.

При формуванні структурно-логічної схеми підготовки маркетологів було враховано основні принципи навчання:

  • Принцип випереджаючого навчання – навчальні дисципліни, які найбільш суттєво впливають на розуміння студентами навчального матеріалу базових дисциплін, повинні вивчатись у повному або достатньому обсязі до початку вивчення базових дисциплін.
  • Принцип неперервності і послідовності навчання – вивчення фахових дисциплін починається з першого року навчання і триває до його завершення на 4-му курсі.
  • Принцип наступності навчання – вивчений у даній дисципліні матеріал буде використовуватись при вивченні наступних дисциплін, в процесі проходження практик студентів та при виконанні курсових робіт.

Таким чином структурно-логічна схема  забезпечує формування та розвиток загальних і професійних компетентностей студентів спеціальності «Маркетинг».

 

Переглядів: 14 717