XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відбулось засідання наукового гуртка «Scientia potentia est»

17:30, 08-02-2020

На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Неймінг: особливості створення бренду компанії».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка старшого викладача кафедри О.В. Крижко, завідувача кафедри О.В. Виноградової, доцента Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21, МРД-31, МРД-41.

Яскравою була доповідь студентки групи МРД-41 Савенко Анастасії про сучасні підходи щодо технологій посилення маніпулятивного впливу на свідомість людини, зокрема розглянули сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Ці технології посилюють сприйняття рекламної продукції, що є особливо актуальним для збільшення рентабельності комунікаційних заходів. З іншого боку, знання означених технологій дозволить розробляти законодавчі норми із запобігання маніпулятивного впливу, що є особливо актуальним для реклами товарів шкідливих для здоров’я.

Далі викладачі із студентами провели дискусію про створення назв брендів.  Якісно розроблена назва для компанії, продукту або послуги - це один з критеріїв компанії безпосередньо впливає на швидку впізнаваність, що може стати одним з факторів вашого майбутнього успіху, адже «як кораблик назвеш, так він і попливе».

Переглядів: 3 387