XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Викладачі кафедри маркетингу в епіцентрі маркетингових інновацій

14:30, 20-02-2020

Нові часи, нові тренди, нові концепції – драйвери змін у маркетингу. Який маркетинг потрібен сьогодні компаніям та підприємцям? 

 

Викладачі кафедри маркетингу відвідали відкриту лекцію по маркетингу тьютора курса стратегічного маркетингу МBA Eдинбурзької бізнес-школи, сертифікованого бізнес-тренера (Team Training International) ЕБШ Ігоря Гайовича на тему: «Який  маркетинг потрібен сьогодні  компаніям  та підприємцям?».

На прикладі продукту – частини товарної пропозиції – пан Ігор показав, як мультиперспективність може стати основою для успіху маркетингу компанії. Було обговорено ключові питання маркетингу, які виникають на управлінському рівні: Як зрозуміти та досягти клієнта по-новому; Як зберегти конкурентоспроможність компанії в умовах хаотичних змін; Як утримати керованість процесу маркетингу та компанії в цілому.

 

Сьогодні програма МВА Единбурзької бізнес-школи в Україні, що представлена на платформі House of Knowledge, стала майданчиком для проведення регулярних професійних форумів, майстер-класів за участі визнаних фахівців-практиків у сфері фінансів, маркетингу, організаційної поведінки, управління проектами, тощо.

Единбурзька бізнес-школа пропонує навчання за британськими програмами MBA. Навчання проходить у зручному форматі, що дозволяє поєднувати навчання з роботою, навіть якщо ви проживаєте в іншому місті або не в Україні.

Стратегічний маркетинг (Strаtegic Marketing) - ґрунтовний і практичний курс, які розглядає маркетинг починаючи з аналізу стратегії і стратегічних цілей, а також цілей підрозділів, позиціонування, роботу з брендом і більш практичні питання вибудовування продукту (або послуг) компанії, проведення досліджень і практичні інструменти. Завдяки інструментам аналізу зовнішнього середовища, продукту і компанії, курс допомагає виробити стратегії поведінки компанії в залежності від умов.

Переглядів: 3 370