XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чому ДУТ? Чому МАРКЕТИНГ?

12:34, 13-07-2020

На ринку освітніх послуг пропонують багато освітніх програм за різними спеціальностями. І перед нинішніми випускниками постає задача – не помилитися із майбутньою професією. І тут треба враховувати кілька складових:

  • по-перше, професія має бути затребуваною і добре оплачуваною (саме тому, обираємо маркетинг, бо саме ця сфера є однією з найбільш високооплачуємих та затребуваних, що особливо проявилося під час карантину);
  • по-друге, дуже важливо, щоб подобалося те, чим маєш займатися (вже у процесі навчання у майбутніх маркетологів формують та розвивають такі риси, як комунікабельність, креативність, творчість, вміння працювати в команді тощо);
  • по-третє, найважливіше: щоб змістовне наповнення освітньої програми і організація процесу навчання у обраному навчальному закладі забезпечували і по-перше, і по-друге!

У Державному університеті телекомунікацій створена потужна матеріально-технічна база, сучасні навчальні лабораторії. Для майбутніх маркетологів сформовані всі умови якісного навчання - лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі сучасних програмних комплексів та маркетингових інструментів та команда професіоналів-викладачів кафедри сформують професійні компетенції, наблизять до світових вимог у фаховій спеціалізації.

 
 
 

На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного зростання для студентів -  платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу,  практики з відомих маркетингових компаній, з якими кафедрою укладено угоди, проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів.

Студенти мають можливість пройти безкоштовно додаткові курси професійної майстерності і отримати сертифікати. Це дозволяє нашим студентам набути практичних навичок і гарантовано мати перше високооплачуване робоче місце.

Освітня програма з Маркетингу передбачає викладання самих сучасних дисциплін на кафедрі маркетингу, які формують компетентності, потрібні у цифровому суспільстві: «Хмарні технології», «Штучний інтелект», «Електронний бізнес», «СRМ системи в маркетингу», «Інтернет-маркетинг», «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах»,  «Блогинг» тощо.

Вчитися на спеціальності Маркетинг – завжди цікаво, престижно і драйвово!

Переглядів: 6 580