ЗАПРОШУЄМО ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ» на семінар «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами»
12:52, 10-04-2021
(Oрганізатори: Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та ГО «Українська Асоціація Маркетингу»).
14 квітня з 11.15 до 14.00 в середовищі Zoom.us
Програма
Відкриття.
Актуальність теми та європейський досвід. Олена Давліканова. Координаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Відео BBC (2 хв)
Індустріальний гендерний комітет з реклами – український досвід протидії дискримінаційній рекламі. Стандарт недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011
Ірина Лилик, голова Індустріального гендерного комітету з реклами
Критерії дискримінаційної реклами. Приклади
Олена Бучинська, голова Київського Регіонального Представництва ІГКР
Вправа. Практика визнання реклами дискримінаційною.
Ірина Лилик, Олена Бучинська
Кава-брейк
Практична робота. Визначення дискримінаційних реклам за критеріями
Олена Бучинська
Повноваження Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Представник Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
Питання-відповіді
Закриття заходу.
Переглядів: 2 625
Дякуємо Вам за звернення до Державного університету телекомунікацій
Ваш запит успішно надіслано
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.