XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вступ 2024: Запрошуємо на навчання зі спеціальності 075 – маркетинг!

13:23, 19-02-2024

Шукаємо талановиту й мотивовану молодь!

Маркетинг відіграє провідну роль у економіці країни. Чим більше маркетингу в країні, тим сильніша економіка, вище зарплати, щасливіші люди.

ЧОМУ ВАРТО ВЧИТИСЯ У НАС НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ?

Освітня програма з маркетингу у Державному університету телекомунікацій спрямована на підготовку фахівців з пріоритетом Digital-маркетингу та широким застосуванням ІТ – технологій.

ПРИНЦИПОВОЮ ВІДЗНАКОЮ

 освітньої програми з маркетингу в ДУІКТ є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання:

  • викладання дисциплін із сучасним змістом відповідно до вимог роботодавців;
  • більше 50% практичної складової навчання;
  • високий рівень навчання англійській мові;
  • залучення до проведення занять фахівців-практиків з маркетингу;
  • навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування здобувачів вищої освіти.

Не упустіть можливість здобути якісну освіту за престижною, затребуваною на ринку праці спеціальністю «Маркетинг» у Державному Університеті інформаційно-комунікаційних технологій!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 271