XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ

08:37, 30-04-2015

Згідно договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та навчально-методичним Центром Державної служби фінансового моніторингу України налагоджено процес проходження практики студентами нашого університету. Вже є перші результати, які свідчать про високий рівень організації практики, позитивне враження співробітників Центру і, зокрема, його директора професора Чубенка Антона Григоровича від ставлення наших студентів-практикантів до виконання поставлених перед ними завдань.

 

Державний навчальний заклад післядипломної освіти «Навчально-методичний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» створений розпорядженням Кабінету Міністрів України  від 13 грудня 2004 року № 899-р «Про утворення Навчально-методичного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму».

Студенти, що завершили практику з відмінними результатами, отримали сертифікати. Кращі студенти, за умов взаємної згоди, будуть включені до кадрового резерву із подальшим працевлаштуванням.

 Наразі триває підготовка наступної групи студентів до проходження практики. 28 квітня відбулася робоча зустріч з директором Центру професором Чубенко А.Г., під час якої завідувач кафедри економіки, підприємництва та права Університету Сотниченко В.М. уточнив завдання та особливості проходження практики. Було також обговорено питання та перспективи подальшого співробітництва. 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 11 465