Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Вступ 2020: Спеціальність 075 - «Маркетинг» - не втрачайте свій шанс стати успішним!

Маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії.

Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

За даними Work.ua станом на травень 2019 р. для 

  • 67.9% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 42 000 грн.
  • 26.5% оголошень з зарплатою 42 000 - 82 300 грн,
  • 2.7% з зарплатою 82 300 - 122 600 грн.

Конкурентні переваги підготовки бакалаврів з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій:

  • диплом державного ВНЗ, визнаного світовим товариством у галузі телекомунікацій;
  • гарантія працевлаштування (у т.ч. в міжнародних компаніях);
  • інноваційний практико-орієнтований зміст навчання;
  • високопрофесійні, креативні викладачі;
  • отримання сертифікатів  відомих компаній в сфері ІТ та маркетингу;
  • новітні лабораторії, сучасна матеріально-технічна база;
  • якісна англомовна підготовка;
  • надання навичок професійної роботи з ІТ-технологіями, кібербезпеки, ведення бізнесу, електронного документообігу, саморозвитку та роботи в команді;
  • повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін;
  • яскраве насичене студентське життя;
  • низька вартість контракту (більш ніж на 10 тис.грн. нижче ніж у інших ВНЗ).

​​​​​​​

Оцініть новину:
22

Читайте також

На кафедрі БЖД та ФВ працює науковий гурток «Екологічні аспекти в професійній діяльності». На другому засіданні гуртка розглядалась тема &..
Кафедра вищої математики щиро вітає Вас із Вашим професійним святом – Днем працівників освіти! Всіх нас об’єднує головна мета нашої спі..
15:10, 10-10-2019

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.


Переглядів: 795
^