XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Як сприйняття пандемії суспільством може негативно вплинути на вибір абітурієнта. Обирати «по-старому» спеціальності і ЗВО для вступу - означає позбавити себе майбутнього. Частина 3

14:38, 28-04-2021

(Продовження)

  1. ОБИРАТИ «ПО-СТАРОМУ» СПЕЦІАЛЬНОСТІ І ЗВО ДЛЯ ВСТУПУ - ОЗНАЧАЄ ПОЗБАВИТИ СЕБЕ МАЙБУТНЬОГО.

Сама пандемія змінила світ. Спочатку вона ввела нові правила життя людей, а зараз люди, оговтуючись від нових нав’язаних правил, розробляють і вводять свої. І вони стають новою парадигмою життя. Багато змін є незворотними. Багато змін попереду. І вони неминучі. То як у цей період абітурієнту дійсно уникнути помилок у виборі ЗВО та спеціальності. Для цього абітурієнту потрібно збагнути і осмислити:

  1. Бренд ЗВО вже дійсно не матиме значення з позиції «допомоги» у житті у якості так званої «протекції» для роботи. Навіть у брендовому ЗВО сьогодні можна здобути спеціальність, яка по закінченню студентом цього вишу, або явно «відживе» свій вік на ринку праці, або завуальовано. «Завуальовано» - це коли Ви отримали знання зі спеціальності, які не зможете реалізувати, оскільки вони не потрібні на ринку праці, бо багато чого вже змінилося. Хоча сама спеціальність ще лишається актуальною.
  2. Навчання будь-якій спеціальності у будь-якому ЗВО є дійсно продуктивним, якщо цей ЗВО:
  • Має ІТ-профіль. Здивовані? Не варто. Тільки справжні ІТ-ЗВО можуть мати не тільки ІТ-спеціальності, а й відповідну матеріально-технічну базу та по-справжньому навчити Вас жити у новому ІТ-форматі, у який перейшов весь прогресивний світ у зв’язку із пандемією. Це не означає, що потрібно здобувати ІТ-спеціальність. Зовсім ні. Просто потрібно вивчати всі варіації застосування ІТ-технологій та налагоджувати професійні комунікації саме у вашій спеціальності та у житті і вміти їх багатоваріативно використовувати. А ЗВО, що не має подібної бази наврядче зможе надавати Вам найактуальніші знання, які пандемія змусила стати базовими у житті.
  • ЗВО, який Ви обираєте, має забезпечити Вам прямий контакт із Вашим професійним середовищем під час навчання. Оскільки придатність освіти можна перевірити, підтвердити та закріпити лише у професійній діяльності. І саме такі контакти ЗВО із партнерами із професійного середовища збагачують новітніми знаннями і Вас, і ЗВО, і професійне середовище. Саме цей зв'язок: «навчання у ЗВО + реальна практика у професіоналів» може бути гарантією того, що Вам надаються найактуальніші знання.
  • Найкращим варіантом ЗВО є той ЗВО, який сприяє працевлаштуванню своїх випускників. Це говорить про серйозність наповнення знаннями та серйозність організації навчального процесу.

Так, якщо Ви обиратимете ЗВО за цими трьома принципами, Ви не тільки здобудете актуальні і новітні знання, Вам не потрібно буде перейматись про динамічні зміни у житті, що відбуваються у зв’язку із пандемією.

  1. Вибір спеціальності, звісно, має бути за покликанням. Але у часи пандемії, як ми вже зазначали, справжні Ваші прагнення і бажання можуть бути навіть Вам самим не дуже зрозумілими. То як не обрати спеціальність, що відживає на ринку праці, але все ще існує для навчання  у ЗВО. Тут можна йти більш зрозумілим для себе шляхом. Обирайте спеціальність, яка ні за яких умов не зникне із карти професій і яка завжди буде у попиті на ринку праці. Прикладом такої спеціальності є спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування». З часом вона може змінювати варіації назви, може змінюватись її окремі компоненти – дисципліни, але сам фахівець для управління в державі і бізнесі (масштабного рівня) – буде потрібний завжди, доки існуватиме держава, суспільство та бізнес! Тим більше, ця спеціальність в Державному університеті телекомунікацій (саме в ІТ-ЗВО!) надає виключно практичні компетенції! І саме ця галузь освіти надає компетенції, використовуючи які, Ви будете здатні побудувати успішне й щасливе професійне та особисте життя!

Так, тільки у Державному університеті телекомунікацій розроблено та впроваджено 3 новітні, абсолютно аутентичні освітні програми у галузі «Публічне управління та адміністрування», за якими готуються фахівці для державного та корпоративного управління, компетенції яких є чи не найдорожчими на ринку праці:

1. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Державне управління національним інформаційним простором»

- Готуються фахівці-управлінці із протиборства у інформаційних війнах (держави та бізнесу) та забезпечення національної інформаційної безпеки держави та інформаційної безпеки великого бізнесу

2. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Державне управління соціально-психологічними процесами у суспільстві»

- Готуються фахівці із психології управління в державі та бізнесі (експерти-аналітики соціально-психологічних явищ та процесів)

Крім того, в університеті телекомунікацій впроваджена і функціонує ексклюзивна (відмінна від всіх) –

3. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Публічне управління та адміністрування»

- за якою готуються фахівці-управлінці із налагодження суспільних комунікацій в державі та за кордоном (для державного управління та управління в бізнесі), створення іміджу політдіячів та державних (громадських) діячів, управлінців для територіального (масштабного) розвитку держави та бізнесу та ін.
 

Детальніше про всі освітні програми у галузі 28 «Публічне управління та адміністрування» в університеті телекомунікацій - читайте на головній сторінці кафедри публічного управління та адміністрування

Обирай спеціальність у галузі Публічного управління та адміністрування в Державному університеті телекомунікацій!

Не втрать свій шанс стати успішним та щасливим!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 754