XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Засідання кафедри вищої математики

11:58, 11-06-2018

24 травня 2018 року відбулося чергове засідання кафедри вищої математики.

На засіданні кафедри вищої математики:

  1. Заслухано звіти викладачів кафедри вищої математики про навчально-методичну, наукову та профорієнтаційну роботу.
  2. На підставі звіту та таємного голосування ухвалили рекомендувати вченій раді інституту розглянути кандидатуру доктора технічних наук, професора Барабаша О.В. для  обрання його на посаду завідувача кафедри вищої математики.
  3. На підставі звіту та таємного голосування ухвалили рекомендувати вченій раді інституту розглянути кандидатури Шевченко Г.В., Дахно Н.Б., Мусієнко А.П., Замрій І.В., Шкапи В.В. та Власик Г.М. на посаду доцента кафедри вищої математики, кандидатури Свинчук О.В.,  Шукліна Г.В. та Сафонової О.В. на посаду старших викладачів кафедри вищої математики.
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 413