XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відкрита лекція доцента кафедри маркетингу Ромащенко О.С.

15:55, 04-10-2023

Доцент кафедри маркетингу Ромащенко Ольга Сергіївна 3 жовтня 2023 року в аудиторії № 417 провела відкриту лекцію з дисципліни «Маркетинговий бізнес-аналіз» на тему: «Power BI як інструмент автоматизації бізнес-аналізу». Заняття відбулося згідно навчального плану на належному рівні та продемонструвало особливу організацію взаємодії студентів і викладача.

Також слід відмітити високий науково-теоретичний та методичний рівень проведеної лекції, її актуальність та інноваційність. Лектором підтримувався постійний контакт з аудиторією. Ромащенко О.С. повністю розкрила зміст кожного питання, а застосування мультимедійної презентації посилило зрозумілість, логічність і повноту викладення матеріалу лекції. Так, викладач звернула увагу присутніх на основні можливості та переваги впровадження Power BI, провела аналіз підприємств, які застосовують Power BI в своїй діяльності та показала наявні результати цього впровадження. 

Загалом лекція досягла своєї мети, проведена на високому теоретичному, науково-методичному рівні та відповідає сучасним вимогам вищої школи.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 512