XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вірні традиціям: свято професії маркетолога у ДУІКТ

18:44, 02-11-2023

Проведення Дня маркетолога в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій з 2016 року (року заснування кафедри маркетингу та відкриття цієї спеціальності в університеті) - є знаковою та значимою подією у житті колективу кафедри і студентів, до якої кожен рік готуються і викладачі, і студенти. 

 

Неформальна атмосфера творчого об'єднання студентів та викладачів на святкуванні, безсумнівно, допомагає краще пізнати таланти один одного, здружити студентів, відчути значимість майбутньої професії. Щорічно всі значимі події студентського життя оригінально та з гумором презентують присутнім. Так було і цього разу.

 І «першачки», і досвічені магістри – всі на свій лад креативно презентували свою команду. 

Студенти першого курсу гр.МРД-11 Мусієнко Анна Босенко, Антон Єфремов, Ігор, Краснюк Вікторія у форматі жартівливої мініатюри показали перші враження та перші кроки у навчанні.  

Студенти першого курсу гр.МРД 12 Теличко Валентин, Лугова Диана,  Ковальчук Карина та Мельник Денис поділилися першими враженнями навчання та  вразили глядачів своєю розповіддю про їхнє студентське життя! Їхні цікаві та веселі історії зарядили енергією та надихнули решту студентів поринути у такий самий яскравий світ університетських пригод!

Студенти другого курсу гр.МРД-21, МРД-22 представили до перегляду своє відео-пародію на відомий фільм «Вовк з уолт стріт» де креативно зіграли досвідчених маркетологів.

А студентка групи МРД-21 Макаренко Діана підтримала святковий настрій своїм співом.

Завершили виступ наші другокурсники фото-презентацією найяскравіших моментів навчання.

Старости груп МРД-31 та МРД-32 Ярова Дар’я та Свиридюк Анастасія розповіли як вже третій рік пліч-о-пліч студенти третього курсу навчаються, працюють і відпочивають. Було приємно та весело згадати і передивитись фотографії як отримували квитки у студентство, як після того, коли тільки встигли звикнути один до одного, розлучив вірус, а потім ще й війна. Але, незважаючи на всі перешкоди, студентське життя було насиченим і яскравим. Згадали цікавих гостей, які розповідали про всі тонкощі у маркетингу, про екскурсії до провідних торгових мереж в Україні. І в завершенні всі дружно заспівали пісню «Одна калина» з солісткою Кихтенко Аміною.

Староста групи МРД-42, голова студентського самоврядування гуртожитку Андрій Майстренко від імені четверокурсників поділився своїми враженнями від навчання і студентського життя, яскравими моментами з свого досвіду першокурсника, надав поради першокурсникам.

Навчання на кафедрі маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій сприяє не лише формуванню професійних якостей майбутніх фахівців, а й розкриттю талантів кожної  особистості!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 787