XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Подяка від компанії - партнера кафедри маркетингу – визнання якості освіти та високої кваліфікації випускників

18:13, 22-11-2023

Директор з маркетингу  ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖИТАЛ» Михайло Іртлач виступив перед здобувачами - маркетологами та викладачами кафедри маркетингу, вручив Подяку від компанії та висловив слова шани колективу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, і, особливо колективу кафедри маркетингу  за високу якість підготовки студентів, які володіють інноваційним мисленням, спеціальними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності відповідно до запитів сучасного суспільства.

У Подяці було зазначено, що  ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖИТАЛ» тривалий час співпрацює з кафедрою  маркетингу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій в питанні професійної підготовки та працевлаштування випускників. В цій компанії щорічно проходять практику студенти ДУІКТ. Вони зарекомендували себе висококваліфікованими спеціалістами, які мають ґрунтовні знання, гарну теоретичну та практичну підготовку. Серед сильних сторін здобувачів кафедри маркетингу відмічено: високий рівень професійної підготовки, цілеспрямованість, креативність мислення та використання сучасних інформаційних технологій в професійній діяльності.

Ми сподіваємося, що співпраця між ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖИТАЛ» та Державним університетом інформаційно-комунікаційних технологій буде збагачена новими ідеями, сертифікаціями та дослідженнями.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 844