XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Маркетингова Гармонія: Ритм Першокурсників

11:42, 06-12-2023

В останній день осені в нашому університеті відбулася насичена надзвичайними  здібностями подія під час якої студенти кафедри Маркетингу змагалися на традиційному концерті «Візитка першокурсника».

В цей неймовірний день наші першокурсники продемонстрували свої таланти та творчі можливості. Хоч наша команда не здобула перемоги  але наш виступ теж не залишився без уваги. Ми отримали нагороду за наш неймовірний танець який сподобався багатьом. Звісно ми були трішки засмучені тим що ми не перемогли, проте нашому інституту спродався процес праці та  результат. Найголовніше - це досвід, емоції, що ми отримали, а найцінніше, що ми стали маленькою сім’єю.

Дякуємо нашій кафедрі за приємні солодкі подарунки! Дякуємо всім іншим інститутам за неймовірно проведений час. А переможців вітаємо з перемогою!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 259