XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

"Чому я обрала маркетинг?" Дарина Пилипчук, студентка групи МРД-11

10:18, 13-12-2023

Кожен хоче бути щасливим. Звичайно, одним із елементів щастя є улюблена робота. І якщо людина отримує гідну винагороду за свою улюблену роботу, то це вже велике щастя. Звичайно, це жарт, але вибір майбутньої професії - дуже серйозна і відповідальна справа. Професія – це  те, що ми вибираємо, і це те, до чого ми йдемо все доросле життя.

ОТЖЕ, ЧОМУ Я ОБРАЛА МАРКЕТИНГ?

Перш за все, я вибрала шлях маркетолога, тому що цей вид діяльності прогресивний, а значить, ця професія ніколи не застаріє. Справжній маркетолог – це мозок компанії, який може генерувати ідеї, за які споживачі готові платити. З іншого боку, це рушійна сила, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації цих ідей.

Сьогодні в компаніях, де працює не менше 10 осіб, завжди є робочі місця для маркетологів. Крім того, маркетинг для багатьох стане початком їх власного успішного бізнесу.

Однією з головних переваг цієї професії є її молодість і широка відповідальність. Зрештою, навіть якщо ваша кар'єра маркетолога провалиться, володіючи таким величезним обсягом знань, навичок і умінь, ви легко зможете знайти себе в багатьох спеціальностях більш вузької спрямованості.

МАРКЕТИНГ – це надзвичайно перспективна спеціальність в будь який час. Маркетологи зараз працюють у всіх областях, кожен бізнес зараз потребує належних маркетингових стратегій і розвитку. Люди проводять в соціальних мережах в середньому в день по 120 хвилин, і вся реклама, яка там з'являється, робиться самими маркетологами.

МАРКЕТОЛОГ — професія майбутнього. Тільки уявіть, скільки реклами ви бачите щодня. Так, вона може бути різною: як хорошою, так і поганою, але кожна розробляється командою людей з чітко визначеними цілями.

Ця професія дасть вам можливість не бути прив'язаним до будь-якого місця, ви зможете працювати віддалено з будь-якої точки світу.

МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Як я вже говорила, маркетологи зараз дуже важливі люди, і якщо ви знаєте основи цифрового маркетингу, ви можете допомогти державі і бути корисним в боротьбі із нашим ворогом.

Навіть при мінімальних знаннях в сфері діджитал маркетингу, ви точно можете відрізнити фейкову інформацію від правди. Ви дізнаєтеся, як перевіряти всю інформацію, що надходить до вас, що в наш час є корисним навиком.

Ви можете допомогти благодійним організаціям поширювати інформацію, створювати веб-сайти, вести соціальні мережі та доставляти журнали поштою.

У цей дуже важкий для нашої країни час ви станете ще одним голосом істини.

ВИСНОВОК

МАРКЕТИНГ ДАЄ МОЖЛИВОСТІ ВТІЛИТИ В ЖИТТЯ ІДЕЇ ТА ЗМІНЮВАТИ СВІТ НА КРАЩЕ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 462