XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Студенти – маркетологи розвивають власний веб-проект та впроваджують Google Analytics для маркетингового аналізу

16:28, 05-04-2024

Студенти Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій продовжують впроваджувати інноваційні технології у своєму навчанні. На цей раз в рамках курсу з Інтернет-маркетингу вони прийняли виклик створення власного веб-сайту для реклами, який допоможе їм отримати цінні знання та практичний досвід.

Одним з ключових етапів розробки веб-проекту стало аналізування трафіку. Студенти скористатися відомим сервісом Google Analytics для вивчення поведінки користувачів на їхньому сайті. Цей інструмент дозволить їм збирати важливі дані про відвідуваність, основні конверсії, інтереси аудиторії та ефективність рекламних кампаній.

Створення власного веб-проекту - це чудова можливість застосувати теоретичні знання в практиці.

Після створення свого веб-сайту, студенти провели аналіз отриманих даних з метою вдосконалення свого веб-сайту та підвищити розуміння основних показників в інтернет-маркетингу. Це завдання допомагає не лише розуміти принципи Інтернет-маркетингу, а й навчає працювати в команді, вирішувати проблеми та аналізувати результати.

Заняття з Інтернет-маркетингу у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій продовжують допомагати студентам засвоювати сучасні технології та підготовлюватися до успішної кар'єри в цифровому світі.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 226