XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Навчання, практика, результат: викладачі кафедри маркетингу ДУІКТ пройшли курс підвищення кваліфікації

10:08, 10-05-2024

У середу, 8 травня, викладачі кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій отримали сертифікати підвищення кваліфікації  «Практичний курс для викладачів та маркетологів по стратегії лончування продуктів в сучасний період».

Організатором курсу виступила компанія-партнер кафедри «Фармаперсонал». В ході навчання викладачі мали змогу поглибити свої знання та навички у галузі стратегічного маркетингу, зокрема, ознайомитись з сучасними підходами до лончування нових продуктів.

Також учасники ознайомилися з основними концепціями та техніками виводу на ринок продуктів: сучасний аналіз ринку, визначення цільової аудиторії, розробка позиціонування продукту, планування комунікаційної стратегії та впровадження сучасних маркетингових кампаній. Крім того, викладачі та маркетологи взяли участь у практичних вправах та кейс-стаді.

Отримані знання та навички вже застосовуються на практичних заняттях і в консультативній діяльності кафедри, що дозволяє покращити процес викладання дисциплін майбутнім маркетологам і зробити навчання студентів більш сучасним та адаптованим до реалій сьогодення.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 365