XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Міжкафедральний науковий семінар

16:30, 22-02-2016

19 лютого відбулося засідання міжкафедрального наукового семінару по обговоренню дисертаційних робіт на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.

В роботі семінару взяли активну участь науково-педагогічні працівники та аспіранти кафедр управління інноваційною діяльністю, менеджменту і бізнес-моделювання, економіки, підприємництва та права, документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності.

Результати своєї наукової роботи представили здобувачі ступеня кандидата економічних наук: Кондрашов Олексій Андрійович (тема роботи «Організація контролю процесу прийняття управлінських рішень на підприємстві», науковий керівник – д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна) та Пілігрим Катерина Ігорівна (тема роботи «Формування механізму розвитку мотивації персоналу туристичного підприємства», науковий керівник – д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна).

Після жвавої наукової дискусії та обговорення представлених робіт члени міжкафедрального наукового семінару ухвалили, що дисертаційні роботи відповідають вимогам, які висуваються до дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук, і можуть бути рекомендовані до захисту за спеціальністю 08.00.04. - економіка та управління підприємствами.

Колектив кафедри управління інноваційною діяльністю щиро вітає здобувачів з успішним та безсумнівно важливим кроком на шляху до здобуття наукового ступеня.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 244