XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Апробація результатів дослідження доцента кафедри Євтушенко Н.О. на науковій конференції ДУТ

11:58, 18-03-2017

Під час проведення у Державному університеті телекомунікацій відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі» доцент кафедри маркетингу Євтушенко Наталя Олександрівна представила результати свого наукового докторського дослідження.

Тема наукової доповіді Євтушенко Н.О. - «Особливості маркетингу консалтингових послуг».  За змістом  виступу присутні дізналися про теоретичні основи консалтингу з позиції історичного пізнання та власну думку Євтушенко Н.О. щодо суті цієї дефініції; було досліджено поняття «взаємодія» із застосуванням методології компаративного аналізу та розкрито її сутність з позиції різних наук (філософії, права, психології, соціології, економіки).

Представлено авторське  визначення поняття «консалтингова взаємодія», що є теоретичним базисом для створення наукової концепції у межах організаційно-економічного механізму та представлена схема формування консалтингової взаємодії.

Євтушенко Н.О. дала характеристику основних рис маркетингу консалтингових послуг та запропонувала створення стандарту обслуговування (формальних критеріїв, галузевих стандартів), за якими буде встановлено рівень якості обслуговування клієнтів консалтингової компанії та рівень професійної діяльності її консультантів. 

Цікава доповідь, аргументовані висновки та пропозиції нікого не залишили байдужим. По закінченні виступу Євтушенко Н.О. відповіла на запитання учасників конференції.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 816