XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вітаємо завідувача кафедри маркетингу Виноградову Олену Володимирівну!

10:36, 06-04-2017

Вітаємо завідувача кафедри маркетингу доктора економічних наук, професора Виноградову Олену Володимирівну з нагородою від ректора Державного університету телекомунікацій.

На нараді керівного складу  ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко урочисто вручив Почесну грамоту  завідувачу кафедри маркетингу д.е.н., професору Виноградовій О.В.  за зразкове виконання службових обов’язків, ініціативу та наполегливість, проявлені при створенні навчально-лабораторної бази кафедри, яка відповідає сучасному змісту навчання та сприяє підвищенню якості підготовки студентів і підвищує престиж Університету.

Ця подія відбулася у річницю існування кафедри – 1 квітня 2016 року кафедру маркетингу було створено як випускову для організації підготовки фахівців зі спеціальності 075-«Маркетинг». То ж ця подія є високою оцінкою керівництва роботи колективу кафедри маркетингу. Так тримати!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 193