Державний Університет Телекомунікацій

Участь у роботі Х Міжнародної науково-практичної конференції Грудневі читання „Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах”

Завідувач кафедри Управління інноваційною діяльністю, д.е.н., професор Гудзь Олена Євгенівна 4-5 грудня 2014 року прийняла участь у Х Міжнародній науково-практичній конференції Грудневі читання „Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах”, організаторами якої виступили кафедра страхування та ризик-менеджменту економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Ліга Страхових організацій України та Центр бізнес-стратегій „Перспектива”.

У рамках конференції відбулася робота наукового круглого столу для викладачів та представників страхового бізнесу з проблематики конференції за такими напрямами:

1.Інноваційний розвиток страхового ринку та його регулювання.

2.Інновації на ринку соціально-орієнтованих видів страхування.

3.Інновації у сфері ризик-менеджменту суб’єктів господарювання.

4.Інновації у сфері інтеграції банків та страхових компаній.

5.Інновації на ринку ризикових видів страхування.

6.Інновації на ринку перестрахування.

Гудзь О.Є. виступила з тезами на тему „Стратегії ризикозахищенності інноваційної діяльності підприємств”, які надруковані у збірнику:

Гудзь О.Є. Стратегії ризикозахищенності інноваційної діяльності підприємств // Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах, збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції. – За заг. ред.. проф. В.Д. Базилевича. – К.: Логос, 2014. – Вип. Х, Том 1. – 368 с. С. 180 – 182.


Документи

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 6 690
^