Державний Університет Телекомунікацій

Участь викладачів кафедри маркетингу у формуванні міжнародної колективної монографії

За результатами спільної наукової роботи викладачами кафедри маркетингу д.е.н., проф. Виноградовою О.В., к.е.н., доц. Дарчук В.Г., к.е.н., доц. Дрокіною Н.І. к.е.н., доц. Євтушенко Н.О. та фахівцями ВНЗ України і Європи видана колективна монографія: «Management of the 21st century: globalization challenges», яка опублікована Східно-європейським центром фундаментальних досліджень у Празі.

Викладачі кафедри маркетингу прийняли участь з такими розділами:

PART 1. DEVELOPMENT OF MODERN PARADIGM OF MANAGEMENT IN UKRAINE: GLOBALIZATION AND NATIONAL ASPECTS:

Vynohradova О., Darchuk A., Pilihrim K. The paradigm of the personnel management of the enterprise on the basis of the staff motivation system development.

PART 4. THE LEGAL, SOCIOCULTURAL AND EDUCATIONAL ASPECTS OF SOCIETY MANAGEMENT:

Yevtushenko N., Drokina N. Intellectual capital management strategy in organization.

Публікація даної монографії була рекомендована вченою радою Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України (Протокол № 5 від 01 червня 2018 року) та Університетом управління інформаційними системами, Латвія (Протокол № 3 - 18 від 19 червня 2018 року).

У колективній монографії розглянуто сучасну парадигму менеджменту в Україні на національному і глобалізаційному рівнях та теоретико-методологічні й практичні аспекти управління сучасними соціально-економічними системами в умовах регіоналізації та світової інтеграції.

Зі змістом монографії можна ознайомитися за посиланням:

MANAGEMENT OF THE 21ST CENTURY: GLOBALIZATION CHALLENGES (In edition I.A. Markina, Doctor of Economic Sciences, Professor) (Частина 1)

Оцініть новину:
17

Читайте також

Студенти першого курсу факультету Телекомунікацій використовують на лабораторних заняттях смартфони не тільки для розрахунків різних фізичних ..
Державний університет телекомунікацій проводить набір на вакантні посади юридичного відділу: провідний юрисконсульт; юрисконсульт 1-категорії. ..
Старт 6 грудня! Залишилось 5 місць Кафедра інженерії програмного забезпечення ЗНОВУ реалізує для Вас можливість зробити перший крок в ІТ, 6 грудня ..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 367
^