XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Проведення практики студентів-маркетологів в компаніях-партнерах - запорука професійного успіху

11:53, 17-12-2018

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Практика студентів є невіддільною частиною навчального процесу, логічним продовженням вивчення  навчальних дисциплін  та складовою частиною процесу підготовки майбутніх бакалаврів з маркетингу.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній. Компанії – партнери надають місця для проходження практики, стажування та є потенційними роботодавцями наших випускників.

З іншого боку – це унікальна можливість за результатами успішно складеного сертифікаційного екзамену підтвердити знання та навички міжнародними сертифікатами.

З метою формування професійної компетенції студентів-маркетологів особлива увага на профільній кафедрі приділяється підбору баз проходження виробничих  практик.  Для проходження практики студентів  попередньо укладено договори  із Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, з ТОВ UDS CONSULTING, ТОВ МЕДІАСАППОРТ,  ТОВ СТРІЧКА НОВИН, ТОВ ЕДПАРТНЕР, ТОВ «Альтіс-Гласс», ТОВ МЦ «Doctor Sam», ТОВ «Тайм Еко», ПАТ «Полтавагаз», ТОВ «Сота Альянс», ПрАТ «Брокбізнес», ПАТ «Укртелеком», ПАТ «Альфа-Банк», ТОВ «Жасмін»  та ін.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 581