Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Маркетинг розширює кордони – зустріч з представниками КНР

Представники Посольства та директори шкіл Китайської Народної Республіки відвідали у рамках візиту до Державного університету телекомунікацій кафедру маркетингу.

Завідувач кафедри, д.е.н., проф. О.В. Виноградова розповіла про переваги навчання у ДУТ, інноваційний зміст навчання, який запроваджено на кафедрі маркетингу та можливості для майбутнього навчання іноземців. Доцент кафедри к.е.н. Н.О. Євтушенко акцентувала увагу на перспективних напрямках майбутнього співробітництва.

Гостинність, щирість та бажання викладачів кафедри маркетингу допомогти іноземним студентам при оволодіння компетенціями обраної професії перетворюють процес навчання у цікаву подорож до майбутнього успіху в світі маркетингу!

 
 
Оцініть новину:
11

Читайте також

В Україні цей проект започатковано у 2016 році. Він передбачає відбір найкращих студентів, які цікавляться інформаційно-комунікаційними технологіями (..
Відповідно до Закону України «Про вищу освіту», вже декілька років наявність у випускникаВНЗ освітнього рівня «бакалавр» задов..
25 квітня відбулося засідання наукового гуртка ІТ-маркетолог, за темою: «Український бренд: стан та перспективи розвитку». Зустріч відбула..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 294
^