XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти-маркетологи на інтерактивній виставці UKRAINE WOW

10:03, 18-02-2020

25 січня 2020 року студенти четвертого курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали інтерактивну виставку Ukraine WOW.

Ukraine WOW – це 3900 кв.м. вау-інсталяцій, експонатів і інтерактивів, присвячених всьому найкращому в Україні.

Студенти мали змогу побачити унікальні експонати: останній автопортрет Казимира Малевича, скульптури Олександра Архипенка, першу надруковану в Україні книгу – «Апостол» Івана Федорова.

 
 

Також, відправитись в подорож по нескінченному Рибальському мосту, політати над озером Синевір і урочищем «Каскади», побачити Київ з висоти Батьківщини – матір, проїхатися в поїзді в кабіні машиніста відвідати «дев’ятку» найбільшу доменну пі Європи. А ще забратися  в купе з допомогою технології Kinect і озвучити мультфільм про видатних українців.

 
 

Ukraine WOW – це можливість дізнатись більше 1000 цікавих фактів про країну і знову відкрити її для себе.

Відвідуючи такі заходи студенти мають змогу всебічно розвиватись та дізнаватись багато нового і цікавого.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 816