XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

«Маркетинг у соціальних мережах» для сучасних маркетологів

11:45, 06-03-2021

Сьогодні в епоху цифрової трансформації  соціальні мережі широко увійшли в наше повсякденне життя.

Підприємства, як на B2C, так і на В2В ринках шукають нові бізнес-моделі, розвивають цифрові канали продажів. Одним з найефективніших методів просування товарів і послуг, є – SMM (Social Media Marketing).

Саме тому в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу розробили нову дисципліну: «Маркетинг у соціальних мережах».

Якщо ви хочете навчитися просунути продукт або бренд в соціальних мережах, але не знаєте, як реалізувати SMM-проекти, приходьте на заняття «Маркетинг в соціальних мережах».

Вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» допоможе вам дати відповідь на ключові питання:

  • як створювати рекламні кампанії в соціальних мережах?
  • як зацікавити цільову аудиторію?
  • який контент підбирати відповідно до особливостей продукту, що просувається?
  • як оцінити ефективність поточної стратегії SMM і оптимізувати витрати на її реалізацію?

Державний університет телекомунікацій впроваджуючи нові та актуальні на сьогодні дисципліни, розширює кругозір та професійні навички студентів-маркетологів!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 022