XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Дебати, що відбулися 30 березня 2015 року

12:18, 02-04-2015

Дебати, що відбулися 30 березня 2015 року в Навчально-науковому інституті менеджменту та підприємництва ДУТ були присвячені розгляду актуальних питань сьогодення визначених студентською радою інституту.

В ході них було розглянуто два питання:

1.Чи є вірним, що інтернет приносить молоді більше шкоди ніж користі?

2.Чи  обов’язково закінчувати вищий навчальний заклад, щоб досягти значних успіхів?

Відбувся активний та корисний обмін думками між учасниками. Участь в дебатах приймало чотири команди.

 Перемогу отримала команда під номером №1.Капітан команди: Гончаренко Володимир Олександрович, члени команди: Хабюк Євгеній Олександрович, Кудрик Богдан Володимирович та Герасимчук Вікторія Володимирівна.

Також було нагороджено три найкращих опоненти:

І місце – Гончаренко Володимир Олександрович

ІІ місце – Федоренко Дмитро Сергійович

ІІІ місце – Кудрик Богдан Володимирович

Всім учасника заходу директор інституту Дзюба Василь Маркович вручив сертифікати.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 5 197