XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Звіт Голови студради на зборах студентів ННІЗІ

15:38, 01-04-2016

24 березня в Державному університеті телекомунікацій відбулись збори студентів Навчально-наукового інституту Захисту інформації.

На цих зборах Голова Студентської ради ННІЗІ Приходько Владислав звітував перед студентами про те, які зміни відбулись в Навчально-науковому інституті захисту інформації та що саме було зроблено для цього. За перший семестр 2015/2016 навчального року Студентською радою було проведено багато проектів різнопланового характеру. Всі відділи Студентської ради доклали значних зусиль аби втілити проекти в реальність, серед яких як прості тренінги та лекцій так і проекти всеуніверситетського масштабу.

Повний звіт Голови Студентської ради ННІЗІ  Ви можете переглянути за посиланнями:

Очевидно, відбулось багато чого цікавого. Студентська рада не зупиниться на досягнутому та буде створювати нові цікаві та корисні проекти для наших студентів.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 7 321